Meditatieve wandeling N-O Twente

Op zaterdagmorgen 2 okt. 2021 vindt er weer een meditatieve wandeling plaats.
Nu vanuit de H. Plechelmus kerk te Rossum.

Mediterend wandelen helpt corona los te laten.

Zaterdagmorgen 2 okt. a.s. is eenieder om 09.30 uur welkom in de Plechelmus kerk(Thijplein 3, 7596 KM) te Rossum om na ’n meditatief moment samen te wandelen. Een mooie wandeling van plm. 10 km. rondom dit kleine dorpje met zijn prachtige buitengebied. Onderweg ontstaat er ruimte voor gesprek afgewisseld met stilte momenten of bijzondere gedichten. Meestal zijn we tussen 12.00 en 13.00 uur weer terug bij de kerk.
Halverwege leggen we aan op ’n mooie locatie voor koffie of thee.
Deelname is gratis voor alle gezindten en leeftijden – vrije gift ter bestrijding van de kosten.

De werkgroep wil dit initiatief graag over heel Twente verspreiden dus iedereen is van harte welkom, ook wanneer u niet kerkelijk bent.

Opgave svp. per mail bij Marjan van Galen: vangalenmarjan@gmail.com
Bij opgave per mail svp. ook even uw woonplaats vermelden.

1. de volgende wandelingen staan gepland op 19 maart 2022 vanuit Geesteren met als thema ‘Opbloeien’ en op 6 juli 2022 volgt een nog te plannen activiteit rond ’t Stift te Weerselo.